søndag den 23. september 2012

Bøger

Her kommer der nogle bøger i måske kunne være interesseret i. Dog er de på engelsk, men jeg synes ikke selv at det gør noget :) Alle bøgerne er fra Storbritannien så der vil derfor ikke komme told på :)!


Denne Serie er skrevet af Alyson Noël. Jeg har ikke selv læst den, men det er helt sikkert en jeg vil i gang med på et tidspunkt. Den kan købes HER, til 194,50 kr. 




Ja, alle kender vel The Hunger Games? Jeg har selv læst alle tre bøger, på dansk! Jeg kan ikke andet end anbefale den. Det er de bedste bøger jeg har læst! Jeg skal selv have læst den en gang til og så på engelsk. Hele pakken koster 111,50 kr. og kan findes HER


Suzanne Collins som også har skrevet The Hunger Games og har lavet denne bog serie. Det er også en jeg skal læse, for den måde som hun skriver sine bøger på er FANTASTISK! Køb den HER til kun 267,50 kr.



Serien True Blood! Få alle 10 bøger for 235 kr. lige HER



Smid gerne en kommentar om hvad i synes om de forskellige ting, og om i evt. selv har kig på noget lækkert noget :)?



Follow on Bloglovin
Husk at følg mig på bloglovin.com :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar