tirsdag den 18. september 2012

Varme trøjer

Her i mit først indlæg får i lige nogle lækre sweatere til det kolde vejr som er begyndt at ligge sig over Danmark. Håber det er noget i kan bruge og synes om :)! Store sweatere kan man ikke få nok af når kulden kommer. Så jeg skal helt sikkert selv på udkig efter en masse :)

Denne skønne trøjer kan købes for kun 74 kr. Jeg synes den er rigtig lækker fordi det er en stor trøje og en der ligner at den virkelig varmer. Den kan købes HER. Prisen er med fragt!


 
Jeg synes denne trøje er rigtig flot! Og det er helt sikkert en der er på min ønskeliste. Den kan købes HER til 88,50 kr. med fragt og det hele.


Jeg er helt vild med denne trøje! Jeg synes den er så nyttet med uglen på, det er også helt klart en jeg overvejer at købe! Den koster 57 kr., men fragten kender jeg desværre ikke, der skal man kontakte sælgeren for at få en pris. Den kan købes HER 



Denne er ligesom den sorte ovenover, men den er lidt dyre. Den kan købes HER til ca. 100 kr. med fragt.

  

Denne er måske ikke helt en stor varm sweater, men den er rigtig fed alligevel. Jeg synes det er fedt det med at der er knapper på den ene side og lommer på den anden så man egentlig kan vende den som man har lyst til. Den kan købes HER til ca. 86 kr. med fragt.



Smid gerne en kommentar om hvad i synes om de forskellige ting, og om i evt. selv har kig på noget lækkert noget :)??


Follow on Bloglovin
Husk at følg mig på bloglovin.com :) 

1 kommentar:

  1. Jeg er vildt forelsket i den anden nederste strik, men den vil ikke vise et billede når jeg trykker på dit link? Gør den det hvis du trykker?

    SvarSlet