torsdag den 20. september 2012

Flere lækre goodies!

Der kommer lige lidt mere i dag. Et lidt makeup tema kan man vel kalde det :D Håber det er noget i pigerne kan bruge!

 
En smart opdeler til din makeup! Kan købes HER til ca. 150 kr. 


 En opdeler til din neglelak, selv er jeg en neglelak freak så det kan være at jeg skal have en :D Den kan købes HER til ca. 137 kr.


Det er det fedeste, selvlysende! Jeg har selv lige bestil 7 stk. som kommer til at koste mig 56 kr. De koster nemlig 8 kr. stk. HER! Glæder mig selv sygt til at prøve dem


Dette er til at pynte neglen endnu mere, synes selv det er ret sejt. Køb det HER til ca. 25 kr.



Smid gerne en kommentar om hvad i synes om de forskellige ting, og om i evt. selv har kig på noget lækkert noget :)?? 

Follow on Bloglovin
Husk at følg mig på bloglovin.com :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar