tirsdag den 18. september 2012

Statement halskæder

Nu da det er min første dag, får i da lige lov til at få en mere inden jeg slutter af for i dag :)! Dette indlæg vil jeg komme med et par statement halskæder, som er gået hent og blevet rigtigt populære. Der er nu også mange rigtig fede!

Denne halskæde synes jeg virkelig godt om! Og det er nok også en jeg kunne finde på at købe næste gang jeg skal på eBay køb :) Den kan købers HER til ca. 12 kr. hvor fragten er gratis - SUPER FEDT :D!

 Jeg tænkte at denne kunne se rigtig godt ud, udenpå en skjorte! Men den ville også være pæn bare som en almindeligt halskæde. Den kan købes HER til ca. 34 kr. hvor igen fragten er gratis :D


Denne halskæde er meget speciel, men på en god måde! Jeg er helt vild med den og af en eller anden grund kommer jeg til at tænke på den halskæde pocahontas har på, godt nok i en anden farve, men den ligner da lidt :p 
Den kan købes HER til 46 kr. og også ved denne er fragten gratis!


Smid gerne en kommentar om hvad i synes om de forskellige ting, og om i evt. selv har kig på noget lækkert noget :)??  




Follow on Bloglovin
Husk at følg mig på bloglovin.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar