onsdag den 19. september 2012

Sko, sko, sko, sko

Her kommer lige nogle rigtig fede sko jeg fandt på eBay! Hvis jeg dog bare havde en masse penge så jeg kunne få dem alle :p Håber det er noget i synes om og kan bruge! 

 


1: Disse fine sko er rigtig søde, de koster ca. 79 kr. og der er fri fragt på dem. De kan købes HER

2: Jeg kunne faktisk rigtig godt tænkte mig disse sko, og det bliver sikkert også noget der ryger med i min næste eBay køb! De koster ca. 91 kr. og så er der fri fragt. De kan købes HER hvis i skulle have lyst :)!

3: De her er godt nok i den meget dyre ende, men jeg blev nødt til at have dem med! De er simpelthen så fede! Giver i mig ikke ret :D?? De koster godt nok ca. 340 kr. inkl. fragt. De kan købes HER hvis nu der skulle være nogen der ville have dem ;)!

4: Jeg synes at disse sko er rigtig flotte og er også nogle jeg meget gerne vil have, de koster ca. 166 kr. og der er fri fragt på dem, så det er ikke så galt. De kan købes HER.

5: Jeg har meget overvejet at købe disse støvler til brug her til vinter! Jeg tror de kunne gå hen og blive rigtig gode :) de koster ca. 157 kr. og der er fri fragt. De kan købes her HER

6: Det er de sødeste små støvler jeg har set, og er 100 % nogle jeg skal have på et tidspunkt!! De koster ca. 102 kr. og så er der fri fragt på dem, så det kunne jeg sagtens finde på. De kan købes HER

7: Jeg synes disse er super fede i detaljerne og kunne helt sikkert også godt passe godt ind i min garderobe :)! De koster ca. 143 kr. og her er der også fri fragt. De kan købes HER

8: Super flotte stilletter til ca. 107 kr. med fri fragt. De kan købes HER

9: Jeg tænkte også at de her kunne være rigtig dejlige at have til vinter og er faktisk også nogle jeg rigtig godt kunne tænke mig :)! De koster ca. 125 kr. inkl. fragt og kan købes HER


Smid gerne en kommentar om hvad i synes om de forskellige ting, og om i evt. selv har kig på noget lækkert noget :)??

Follow on Bloglovin
Husk at følg mig på bloglovin.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar